Sunday 27 January 2013

Listen, Listen, Listen ! and Racist, Racist, Racist ! - Uncanny Similarities. Just watch the two videos.


Listen, Listen, Listen ! and Racist, Racist, Racist ! - Uncanny Similarities. Just watch the two videos.







Similar condescending manner, similar tone, similar arrogance. Both bodoh sombong. Definition of bodoh sombong : you are actually very stupid but are too stupid to realise that you are stupid and think you are very clever.


2 comments:

  1. Nicole,

    您好!第一次浏览您的 blog. 关于这个 listen listen 的 课题,应该到此结束了。我的看法是,当一个课题延伸到某一个定点的时候,胜方应该好好保住这个优势,我所说的优势是:现在几乎所有人民都晓得这个课题了,人民也心里有数了,换言之人民的心里已经有了一个决定,就让广大人民的思绪锁住这个定点,坚决掌握着他们内心的决定。如果胜方持续的让这个课题燃烧,也许会让不占优势的一方在这个课题上找到反击点,到时候可能会导致胜方在这个课题上阴沟里翻船。如果我是 Nicole, 在这一刻,我会把雷达放在其他民生的课题上,人民更加关心的是衣食住行。这是我小小的建议,不晓得能不能帮到你了。谢谢!

    备注:如果 Nicole 认为我的看法是不合时宜的,可以不需要刊登出来我这个建议。

    ReplyDelete